Tuesday 5 April 2011

Liniefagsdokument MKD / INTRO

Mit navn er Silvia Meyer, jeg er 32 år og studerende på Sydhavn Pædagoguddannelsens første semester.
Dette er min personlige faglige blog, som jeg har oprettet i forbindelse mit linjefag, som under hele min uddannelse vil have et præg på min udvikling.
Linjefaget hedder "Medie, kreativitet og digital kultur"

Jeg startede sammen med hele min klasse F11F, at blive introduceret til de forskellige linjefag ved semesterets start. Jeg var ikke et øjeblik i tvivl om, at det var lige netop MKD, som skulle danne rammen om mit linjefag.
Til introduktionen, blev vi informeret om de forskellige læreprocesser og medie elementer, som vi bl.a.skulle beskæftige os med og fordybe os i, hvis vi valgte MKD.
Hele introduktionen lød spændende, tiltrækkende og lærerig. Min første prioritet på valgskemaet blev MKD og her sidder jeg nu, og blogger om det. Jeg glæder mig til at komme lidt nærmere ind på medie universet og få en personlig tilgang til alle fagets elementer.

No comments:

Post a Comment